ИЗИСКВАНИЯ:
∙ Висше икономическо образование в областта на счетоводството или финансите;
∙ Професионален опит - 5 години;
∙ Добри познания по ЗС, ЗДДС и ЗКПО, познания по Закона за Хазарта се считат за предимство, но не са задължителни;
∙ Много добри умения за работа с MS Excel, опит с ERP системи се счита за предимство.
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
∙ Осчетоводяване на документи за приходи и разходи, използвайки специализиран софтуерен продукт ERP;
∙ Осчетоводяване на банкови и касови операции, отчети за командировка;
∙ Изписване на материали;
∙ Анализ на стопанските операции, равнение и анализ на счетоводните сметки;
∙ Извършване на инвентаризации;
∙ Следене на разплащания и изпълнение по търговски договори;
∙ Съхранение на счетоводните документи в съответствие с предвидения законов ред;
∙ Изготвяне на справки за ръководството;
∙ Участие в ревизии.
ЛИЧНОСТНИ КАЧЕСТВА:
∙ Аналитично мислене и способност намиране на решения;
∙ Внимание към детайлите, отговорност и организираност;
∙ Отлични комуникативни способности, прозрачност и гъвкавост;
∙ Умения за организация и определяне на приоритетите в работата;
∙ Стриктност при изпълнение на поставени задачи;
∙ Желание и положителен заряд за работа.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
∙ Да бъдете част от компания с уникална история;
∙ Да придобие ценен опит в един от най-специфичните и динамично развиващи се сектори;
∙ Атрактивно възнаграждение, съобразено с опита;
∙ Трудов договор
∙ Работно време – редовна смяна 8.30 ч.-17:00 ч.;
∙ Работа в динамична среда.
. Работа в позитивен и екипно настроен колектив
Ако проявявате интерес към тази позиция, е необходимо да подадете професионална автобиография на български език.
Само кандидати, преминали предварителния подбор по документи, ще бъдат поканени на интервю.